Φ.Ο.Σ. ΣΤΑΥΡΟΥ

Σουγλιάνι TRAIL 3D animation

Ορειβασία στον Άνω Σταυρό - Μένουμε Έλλάδα

Ταξιδεύοντας με τον ΦΟΣ Σταυρού

Ξεκινήσαμε από τα Κ.Ε.Π. Σταυρού στις 08:00πμ. και φτάσαμε στη Στρατονίκη Χαλκιδικής με Λεωφορείο. Αρχίσαμε την πεζοπορία μας κατηφορική σε όλο το μήκος της και φτάσαμε μετά από 5:30 ώρες στην Ολυμπιάδα Χαλκιδικής. Στη πορεία συμμετείχαν συνολικά 26 άτομα.

Ξεκινήσαμε από τα γραφεία του Συλλόγου μας στην πλατεία του Άνω Σταυρού στις 08:30πμ.  και φτάσαμε στα Στεφανινά Θεσσαλονίκης σε  481μ.υψόμετρο, με ιδιωτικά ΙΧ.. Η πεζοπορία ήταν ανηφορική σε όλο το μήκος της και φτάσαμε μετά από 2:30 ώρες στην κορυφή Γιαννίτσι 1092μ. υψόμετρο. Επιστρέψαμε στη καλύβα των κυνηγών, λίγο πιο κάτω,  όπου εκεί μας περίμενε ζεστή φασολάδα και τσάι από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Στεφανινών.   Ξεκουραστήκαμε για 1 ώρα,  και επιστρέψαμε από διαφορετική διαδρομή, κατηφορική, αρκετά απότομη και τεχνική σε μονοπάτι και φτάσαμε στα Στεφανινά σε 2:30 ώρες, και συνολικά 25 άτομα.

Πεζοπορία: Βερτίσκος (κοινή ανάβαση με τον Ε.Ο.Σ. Νιγρίτας). 27/11/2016

Ξεκινήσαμε από τα γραφεία του Συλλόγου μας στην πλατεία του Άνω Σταυρού στις 07:30πμ. και φτάσαμε στη Νιγρίτα στις 08:30πμ. Ακολουθήσαμε δασικό Δρόμο με τα ΙΧ  για 7 χλμ. μέχρι να φτάσουμε στην αρχή του μονοπατιού στα 450 υψόμετρο. Εκεί αφήσαμε τα ΙΧ και ξεκίνησε η πεζοπορία μας μέχρι να φτάσουμε στο Καταφύγιο Ε.Ο.Σ. Νιγρίτας στα 700μ. υψόμετρο. Μας πρόσφεραν καφέ και τσάι, και μετά από 30 λεπτά ξεκούρασης, συνεχίσαμε την πορεία μας από διαφορετικό μονοπάτι για να καταλήξουμε στο σημείο όπου ξεκινήσαμε. Η πεζοπορία διήρκεσε  5 ώρες.Στη πεζοπορία συμμετείχαν συνολικά 22 άτομα

Ξεκινήσαμε απο την Αρέθουσα  και έπειτα απο 3 .ώρες φτάσαμε στην κορυφή Γιαννίτση στα 1090μ υψόμετρο με συμμετοχή 15 ατόμων και επιστρέψαμε απο την ίδια διαδρομή.

Πεζοπορία: Χορτιάτης Θεσσαλονίκης 13/11/2016

Ξεκινήσαμε από το Κ.Ε.Π. Σταυρού και φτάσαμε στο Καταφύγιο Χορτιάτης Σ.Ε.Ο. με ιδιωτικά ΙΧ.  Αρχίσαμε την πεζοπορία μας, η οποία ήταν κυκλική.Περάσαμε από την κορυφή και η πεζοπορία διήρκεσε 5 ώρες. Στη πεζοπορία συμμετείχαν συνολικά 23 άτομα

Ξεκινήσαμε στις 08:30πμ. από τη Διασταύρωση Σταυρού και ακολουθήσαμε δασικό δρόμο μέχρι να φτάσουμε Σταυροί. Στη συνέχεια μπήκαμε σε μονοπάτι για κεραμίδα μέχρι να καταλήξουμε πάλι από εκεί που ξεκινήσαμε στη διασταύρωση Σταυρού μετά από 5:30 ώρες πεζοπορίας. Στη πεζοπορία συμμετείχαν 22 άτομα.

Έγινε η πεζοπορία στο Όρος Πάικο απο την διασταύρωση για Βάλε Όρβο  απο τα 1103μ υψόμετρο και έπειτα απο 2 1/2 ώρες φτάσαμε στην κορυφή Γκόλα Τσούκα στα 1650μ υψόμετρο με την συμμετοχή 11 ατόμων.

Πραγματοποιήθηκε η πεζοπορία στο Στρατονικό Όρος από συνολικά 25 άτομα στις 23/10/2016. Ξεκινήσαμε στις 09:00πμ. από το δημοτικό σχολείο Σταυρού στα 10μ. υψόμετρο   και ακολουθούμε το μονοπάτι Νο. 1, αρκετά ανηφορικό για 4,2 χιλ. φτάνοντας μέχρι την κορυφή Σουγλιάνι σε υψόμετρο 859μ. και επιστρέψαμε μέχρι τα μισά την ίδια διαδρομή κατηφορικά μέχρι τη διασταύρωση τον μονοπατιών 1 με 2 σε υψόμετρο 600μ., και συνεχίζουμε το μονοπάτι Νο. 2 με ήπιες κλίσεις που καταλήξαμε στην τοποθεσία Κορακόπετρα με την υπέροχη θέα της. Τέλος, μπήκαμε στο κατηφορικό μονοπάτι Νο. 3 και καταλήξαμε  στο Αγνάντι μετά από 5 ώρες συνολικής πεζοπορίας.

Έγινε η προγραμματισμένη εξόρμηση στο όρος Παγγαίο απο το χωριό Μεσορόπη στα 320μ υψόμετρο και καταλήξαμε μετά απο 3 1/2 ώρες στη Βοσκότρυπα στα 1125μ υψόμετρο με τη συμμετοχή 13 ατόμων.Επιστροφή απο το ίδιο μονοπάτι.

Ξεκινήσαμε στις 08/10/2016, 35 άτομα από το Κ.Ε.Π. Σταυρού στις 08:00πμ. και φτάσαμε στο Καταφύγιο Μελισσουργών στα Τζουμέρκα(Ήπειρος) στις 13:30μμ. Ξεκουραστήκαμε και στις 14:00μμ. ξεκινήσαμε την διαδρομή: Καταφύγιο Μελισσουργών 1023μ. υψόμετρο -  Καταρράκτης Κεφαλόβρυσου - Σπηλιά Κατσαντώνη -   Καταφύγιο Μελισσουργών, που ήταν συνολικά 05:00 ώρες. Στη πεζοπορία συμμετείχαν συνολικά 32 άτομα. Την 2η μέρα, Κυριακή 09/10/2016, ξυπνήσαμε για πρωινό στις 07:00πμ. και ξεκινήσαμε στις 07:40πμ. σε δύο Γκρούπ την πεζοπορία. A Γκρούπ 21 ατόμων: Διάσχιση από Καταφύγιο Μελισσουργών - Καταφύγιο Πραμάντων - Στρογγούλα 2143μ. υψόμετρο - Κορυφογραμή - Πηγή Αγκάθι - Καταφύγιο Μελισσουργών 18,3 χλμ., συνολικά 9 ώρες. Β γκρούπ 14 ατόμων: Καταφύγιο Μελισσουργών - Καταφύγιο Πραμάντων - Αγία Παρασκευή - Σπηλιά Κατσαντώνη - Καταφύγιο Μελισσουργών 7 χλμ., συνολικά 05:00 ώρες.

Πραγματοποιήθηκε με την παρουσία 12 ατόμων η ανάβαση απο Γκορτσιά και 1100 μ υψόμετρο και καταλήξαμε στο καταφύγιο της Πετρόστρουγκας στα 2000μ υψόμετρο έπειτα απο 3 ώρες ανάβασης. Επιστροφή απο το ίδιο μονοπάτι άυτή τη φορά κατηφορικό μετά απο 2 1/2 ώρες.